Monday, July 20, 2015

စကၤာပူအလံတင္ကုန္တင္သေဘၤာM/V Alam Manisေသာင္တင္




18/07/2015တြင္စကၤာပူအလံတင္ကုန္တင္သေဘၤာM/V Alam Manisသည္
from Loreto Dinagat, Philippines to Lianyungang, China ခရီးစဥ္၊
225 nautical miles of Taiwanတြင္ ဆိုး၀ါးေသာရာသီဥတုႏွင့္ေတြ႕ၾကံဳသျဖင့္
ကုန္ေရႊ႕လ်ားမွဳ ျဖစ္ကာသေဘၤာညာဘက္သို႔ေစာင္းသြားေသာအေျခအေနျဖစ္ခဲ့သျဖင့္္
distress signalထုတ္လႊင့္ခဲ့သည္။






M/V Alam Manisသည္53,795 metric tonnes of bulk nickel ore သယ္ေဆာင္လာျပီးဖိလစ္ပိုင္သေဘၤာသား ၂၁ဦးပါ၀င္သည္။

ေဒသဆိုင္ရာအာဏာပိုင္းမ်ားကမေတာ္တဆမွဳျဖစ္ပြားရာသို႔ helicopterေစလႊတ္ကာသေဘၤာသားမ်ားအားေဘးလႊတ္ရာသို႔ေရႊ႕ေျပာင္းေပးခဲ့နိုင္သည္။ဆိုး၀ါးေသာရာသီဥတုတြင္
သေဘၤာပိုမိုေစာင္းလာေသာအေျခအေနသည္သေဘၤာ၏ stabilityကိုစိုးရိမ္ရျခင္းႏွင့္
သေဘၤာေမွာက္ျခင္းအႏၱရာယ္ကိုျဖစ္ေစသည္ဟုေဒသဆိုင္ရာအာဏာပိုင္မ်ားကခန္မွန္းတင္ျပခဲ့သည္။
၄င္းမေတာ္တဆမွဳတြင္သေဘၤာသားတဦးheart attackႏွင့္ေသဆံုးျခင္းမွအပ က်န္သေဘၤာသားမ်ားၾကီးမားေသာထိခိုက္ဒဏ္ရာရရွိခဲ့ျခင္းမရွိဟုသိရသည္။



ေနာက္ဆံုးတြင္M/V Alam Manisသည္stability loseျဖစ္ကာေသာင္တင္ခဲ့သည္။
မေတာ္တဆမွဳတြင္ေသဆံုးသြားေသာသေဘၤာသားအတြက္မ်ားစြာစိတ္မေကာင္းျဖစ္ရေၾကာင္းႏွင့္
ေသဆံုးသေဘၤာသား၏မိသားစုထံ၀မ္းနည္းျခင္းသ၀ဏ္လႊာေပးပို႔ျပီးေထာက္ပံမွဳမ်ားကို
အခ်ိန္မဆိုင္းဘဲျပဳလုပ္သြားမည္ဟု CEO of company operator Malaysian Bulk Carriers, Kuok Khoon Kuanက
ေျပာၾကားခဲ့သည္။ရာသီဥတုေကာင္းမြန္လာျပီးေနာက္သေဘၤာ၏ျပဳျပင္စစ္ေဆးမြမ္းမံမွဳမ်ားကို
ခ်က္ခ်င္းလုပ္ေဆာင္သြားမည္ႏွင့္မေတာ္တဆမွဳ၏အေၾကာင္းအရင္းကိုစံုစမ္းေဖာ္ထုတ္သြားမည္ဟုလည္း
ထပ္ေလာင္းေျပာၾကားခဲ့သည္
     M/V Salviscount                   
ဒီအေတာအတြင္းကယ္တင္ခဲ့ေသာသေဘၤာသား၂၀ဦးကိုM/VSalviscountဆြဲသေဘၤာျဖင့္ port of San Fernando, La Unionသို႔ပို႔ေဆာင္ေပးျခင္းသည္သေဘၤာသားမ်ား၏မိသားစု၀င္မ်ားႏွင့္ေတြ႕ဆံုေစျခင္းျဖစ္သည္။ M/V AlamMani ေသာင္တင္ေသာပတ္၀န္းက်င္းတြင္ဆီယိုဖိတ္ျခင္းလကၡဏာမ်ားမေတြ႕ရဟုCoast Guard Station (CGS) Salomagueအစီရင္ခံစာအရသိရသည္။  သိုေသာ္လည္းမည္သည့္မေတာ္တဆျဖစ္ရပ္ကိုမဆိုၾကိဳတင္ကာကြယ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ MV Alam Manisေသာင္တင္ေသာပတ္၀န္းက်င္ကိုM/V Salviscountဆြဲသေဘၤာျဖင့္ဆက္လက္ေစာင့္ၾကည့္သြားမည္ဟု Coast Guard Station (CGS)Salomague.ကထပ္မံေျပာၾကားခဲ့သည္။

M/V Alam Manis

M/V Alam Manis (IMO: 9397834) has overall length of 190.00 m, moulded beam of 32.00 m and maximum draft of 11.00 m. The deadweight of the vessel is 55,652 DWt and the gross tonnage is 31,238 GRT. The ship was built in 2007 by Mitsui Ichihara Engineering & Shipbuilding in Japan and operating under the flag of Singapore. The company operator of the bulker is Malaysian Bulk Carriers







 























No comments: